Kunden berättar! del 5

08.10.2019

Texten nedan är helt och hållet skriven av en av våra kunder som jag har fått äran att följa från graviditet till stark och pigg ca. 1 år efter förlossningen. Vi är så otroligt tacksam och glad över att vi har fått äran att träna Sara och ge henne de redskap som hon behövde för att nu kunna träna som vanligt igen, starkare än tidigare! 

Här kommer Sara Svedlunds hälsoberättelse hos To Live:


"Var hade jag varit om jag inte tagit kontakt med Jennie Jenssen och fått hjälp med att komma igång med träning? Utan Jennies proffsiga hjälp, anpassade övningar och pepp hade jag nog inte kommit längre än till halva MammaMage-appen och fortsatt känna mig svag och osäker på min kropps förmågor. En månad innan jag födde mitt andra barn sågs vi första gången. Ett år senare är jag starkare och piggare än jag var efter mitt första barn. Och jag är mer hoppfull om att jag kommer fortsätta bygga min kropp och kondition med den styrketräning och löpning Jennie hjälpt mig igång med."

To Live by Jennie Jensen - Godkänd för F-skattsedel
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång