Kunden berättar! del 3

17.11.2018

Här kommer min berättelse:

Jag har alltid vart en rätt aktiv person, men efter jag fick barn har jag haft svårt att hitta tillbaka till träningen. När motivationen funnits har kroppen sagt ifrån (med vila som följd) gång på gång, vilket har varit väldigt frustrerande.

Jag kontaktade Jennie för att få professionell vägledning i min träning och för att få hjälp att hitta tillbaka till en stabil och stark core. Trots att jag använt MammaMage-appen samt läst spaltmeter om träning efter graviditet var det något helt annat att komma till Jennie!

På bara några månader har hon hjälpt mig att hitta aktiveringen i den inre magmuskulaturen, vilket i sin tur har gjort att jag har kunnat börja träna med lätta vikter utan att få ont.

Jag upplever att min bråkiga rygg inte är lika bråkig längre och med Jennies hjälp vågar jag tro att jag inom en överskådlig tid kommer att kunna vara tillbaka och lyfta, springa och åka skidor som innan jag fick barn.


- Alexandra Wiklund, Enköping

To Live by Jennie Jensen - Godkänd för F-skattsedel
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång