Kunden berättar! del 2

17.11.2018

Här kommer min berättelse:

Innan jag började träna hos Jennie Jensen hade jag mestadels dåliga erfarenheter av träning. Jag tränade oftast för hårt vilket resulterade i en grymt jobbig träningsvärk. Detta gjorde att jag slutade träna...

Jennie har gett mig en ny syn på träningen och min kropp. Jag har fått ett personligt träningsprogram med tydliga instruktioner och genomgångar.

Jag känner även att jag har börjat träna på ett sunt sätt och det har gjort att jag ser träning som ett sätt att leva. Det är alltså inte jobbigt eller tråkigt längre utan mer något jag vill och känner att jag mår bra av! Dessutom har jag även blivit inspirerad att äta en hälsosammare kost vilket gör mig piggare.

Jag kan verkligen varmt rekommendera att träna hos To Live!


- Pernilla Ericson Miettinen, Västerås

To Live by Jennie Jensen - Godkänd för F-skattsedel
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång