Kunden berättar!

17.11.2018

Här kommer min berättelse:

Träning för mig är något jag gärna börjar med och sedan mer än gärna slutar med. Jag har aldrig haft rätt motivation, ni vet en sån där som håller oavsett om solen skiner eller om det är en grå bitande kall vinterdag med snålblåst.

Nu har jag hittat den motivationen, min dotter. För henne måste jag hålla oavsett vad som händer runtomkring.

Men eftersom jag i snart 29 års tid lyckats med att inte upprätthålla en jämn styrka eller en jämn kondition så behöver jag hjälp.

Någon som lär mig göra rätt och som tror att jag klarar det när jag själv sviktar i frågan. För mig känns det här otroligt utlämnande och stundtals en gnutta ångestfyllt.

Det jag tycker Jennie är så bra på när det kommer till mig är att hon är rak och tydlig på det sätt som gör att jag känner mig trygg, vilket gör att jag vågar ta i lite extra. När jag tror att jag inte klarar av så provar jag ändå för att hon tror att det går, vilket det alltid gör.


- Caroline Zetterberg, Västerås

To Live by Jennie Jensen - Godkänd för F-skattsedel
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång